About Me

3rd International Education Postgraduate Seminar UTM 2016

Fakulti Pendidikan di Universiti Teknologi Malaysia kali nih muncul lagi dengan satu event pendidikan yang menarik untuk tahun ini. Event "3rd International Education Postgraduate Seminar" dengan bertemakan "Embracing 21st Century Learning"  memang sangat bertepatan dengan isu yang paling trending dalam pendidikan Malaysia sekarang.



3rd International Education Postgraduate Seminar PGSS UTM


Anda boleh sertai seminar yang akan diadakan pada 18 dan 19 Disember ini melalui dua kategori, sama ada sebagai pembentang, atau pun sebagai peserta. Jika anda terdiri daripada pelajar UTM sendiri, yuran yang dikenakan pula hanyalah RM250. Manakala peserta dari institusi lain dikenakan RM350. 

Keynote speaker terdiri daripada Prof Dr Ratu Ilma Indra Putri dari Universiti Sriwijaya dan Prof Madya Dr M Al- Muz zammil bin Yasin daripada UTM sendiri. Pembentang lain pula akan membentangkan ilmu-ilmu pendidikan terkini yang terdiri daripada 14 subtema pendidikan. Boleh rujuk poster di bawah untuk maklumat lanjut.



3rd International Education Postgraduate Seminar UTM 2016


Bagi yang nak dapatkan maklumat lanjut berkaitan '3rd International Education Postgraduate Seminar' ini, anda boleh lah lawati website dan jangan lupa like page FB mereka seperti link di bawah.

Website :
http://educ.utm.my/ieps2016/

Page FB : 
https://www.facebook.com/IEPSUTM2016/?hc_ref=SEARCH&fref=nf

https://www.facebook.com/pgssfp/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf



3rd International Education Postgraduate Seminar PGSS UTM



Catat Ulasan

0 Ulasan