About Me

Tandang Ilmu Dari Jauh; Belajar Ilmu Guru Cemerlang

 Terima kasih buat ketiga-tiga insan

hebat
yang tak rancang nak datang, tapi bertemu kat sini untuk kongsi ilmu.
Cikgu
Boon Ping Tiang
dari Penang, Cikgu
Aizat Ejat
dari Sik dan juga Ustaz
Azlan Idris
dari Baling. Sanggup drive jauh-jauh mai nak jumpa kita di Jerlun nih. Taching tau!


Sesi mentoring dan coaching tak rasmi nih, kami syok-syok sendiri saja. Yang penting, boleh tengok camana saya buat filing, dokumentasi dan uruskan hasil kerja murid.
Tidak lah
hebat
mana, tapi mungkin boleh bagi manfaat kepada orang lain juga. Ketiganya ada potensi besar, dan untuk nak pergi jauh, diorang tahu apa nak buat. Nak berjaya nih selain usaha keras, kena ada strategi dan perancangan jugak. Ingat tu.
Selamat maju jaya buat ketiganya. Moga ada rezeki lagi kita jumpa dan berbagi ilmu! 💕 #gurucemerlang

Catat Komen

0 Ulasan