About Me

Semarak STEM di bahagian Mukah, Sarawak

Alhamdulillah selesai juga misi 2 hari di Mukah, dengan 3 program #STEM bersama hampir lebih 500 orang guru dan murid sekolah dalam Bahagian Mukah.
Tahniah juga buat Bahagian #Mukah yang jadi bahagian pertama menjemput abam datang buat perkongsian ke #Sarawak nih, selepas 5 tahun abam dah balik ke Kedah. Teruja sangat nak mencurah ilmu semula di Bumi Kenyalang, disebabkan kejayaan abam pada hari ini juga bermula di sini.

Semarak STEM di Mukah











Tahniah juga buat 110 orang guru-guru peserta yang sudi redah sungai, naik feri hingga sejauh 200km untuk sesi perkongsian STEM nih. Huhuhu, yang lain, mohon bersyukur sket OK...
Juga buat 9 orang Pengetua SM dalam Bahagian Mukah, yang hadir untuk memberi sokongan walaupun masing-masing ada program untuk dihadiri hari nih. Respect lah!
Dan semestinya, ucapan istimewa khas terima kasih saya buat warga guru SMK Dalat yang bertungkus lumus menjayakan program Semarak STEM bagi Bahagian Mukah nih. Tahniah puan pengetua, Madam Magdaline dan orang kuat program, Cikgu Donny Dahlan atas kejayaan penganjuran program. Memang pasukan yang hebat dan mantap!
Saya doakan juga semoga kejayaan penganjuran ini bakal membuka lembaran baru untuk Bahagian Mukah mengatur langkah menjayakan program STEM selepas ini.
Selamat berSTEM di Mukah! ❤️
@ Politeknik Mukah Sarawak (PMU)





Catat Ulasan

0 Ulasan