About Me

RPT 2015 bagi Subjek Sains, Fizik, Kimia, Biologi

Rancangan Pengajaran Tahunan ataupun lebih dikenali sebagai RPT merupakan antara dokumen penting yang digunakan dalam merancang pengajaran sepanjang tahun. Perancangan Rancangan Pengajaran Tahunan ini melibatkan beberapa dokumen lain seperti takwim persekolahan, dan juga huraian sukatan pelajaran. Di sini saya kongsikan RPT 2015 bagi subjek Sains, Fizik, Kimia dan Biologi, yang disumbangkan oleh rakan guru Sains di luar sana. 

RPT 2015 bagi Subjek Sains, Fizik, Kimia, Biologi
Rancangan Pengajaran Tahunan 2015

Sains Tingkatan 1



Sains Tingkatan 2



Sains Tingkatan 3



Sains Tingkatan 4



Sains Tingkatan 5



Fizik Tingkatan 4



Fizik Tingkatan 5



Kimia Tingkatan 4



Kimia Tingkatan 5



Biologi Tingkatan 4



Biologi Tingkatan 5




Jutaan terima kasih kepada semua guru yang menyumbang! Ternyata kerjasama kolaborasi antara guru Malaysia akan memberi impak yang lebih berkesan dan bermakna kepada dunia pendidikan kita. Teruskan berkongsi, demi kebaikan anak didik kita.. Semoga bermanfaat kepada semua!



Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. susa pula download

    BalasPadam
  2. assalamualaikum...cikgu macmn nak download yea...boleh tak minta jasa baik cikgu email RPT sains t1 dan 2,ke ebybiz@gmail.com

    BalasPadam
  3. cikgu mohon blh tak emailkan rpt utk bio f4

    BalasPadam
  4. Klik kat link tu, kopi bukak page baru dan paste, pas tu download

    BalasPadam
  5. Cara nya senang je..click lame pd rpt yg kita nk, akn kuar tnye nk save image ke tak..save je la..nanti dia terus download dlm 1 saat je..cume kna buat page by page..tu je..

    BalasPadam