About Me

Banyak Guna Word dan Powerpoint Tapi Takdek Lesen? Jom Beli Microsoft Office 365 Pada Harga Murah!

Sememangnya rakan guru banyak gunakan perisian seperti Words dan Powerpoint dalam menjalankan tugas seharian di sekolah. Kertas kerja, pembentangan, malah edit gambar juga banyak menggunakan dua perisian utama Microsoft ini. Tapi kan nak guna full function, kena ada lesen pulak kan sekarang nih? Jom saya bantu cikgu-cikgu dapatkan lesen Microsoft Office 365 (Education Version) pada harga yang berpatutan dan sangat berbaloi!


Banyak Guna Word dan Powerpoint Tapi Takdek Lesen? Jom Beli Microsoft Office 365 Pada Harga Murah!
Banyak Guna Word dan Powerpoint Tapi Takdek Lesen? Dapatkan Microsoft Office 365 Pada Harga Murah!


Kenapa Kena Beli Microsoft Office 365 Yang Original?

Ramai rakan guru sekarang yang sudah sedar dan sanggup membayar lebih untuk mendapatkan lesen sesebuah perisian digital. Orang kita sekarang lebih bijak dalam menghargai tenaga keringat yang digunakan oleh mereka di balik tabir dalam menghasilkan perisian yang berkualiti dan terus digunakan. 

Selain daripada memberikan fungsi secara penuh jika menggunakan yang original, lesen ini juga mampu mengelakkan daripada berlakunya crash pada perisian. Tentu tak nak kan, dah menulis buat kerja panjang-panjang, akhirnya perisian crash akibat daripada penggunaan perisian cetak rompak. Hmm termenung panjang jawabnya.


Microsoft Word dan Powerpoint kegunaan harian guru kita
Microsoft Word dan Powerpoint kegunaan harian guru kita

Sudah tentu soal keberkatan juga amat dititik beratkan oleh rakan guru kita sekarang. Mendapatkan lesen Microsoft Office 365 pada harga yang berpatutan adalah juga usaha membersihkan sumber rezeki kita yang hampir setiap hari menggunakan perisian ini di sekolah. Betul tak?


Sebab tu lah kena dapatkan lesen yang original!

DAPATKAN MICROSOFT OFFICE 365 PADA HARGA RM249 SAHAJA

Cuba bayang, hanya perlu bayar RM249 untuk penggunaan Microsoft Office 365 tanpa perlu pening kepala untuk tempoh 6 TAHUN! 


DAPATKAN MICROSOFT OFFICE 365 PADA HARGA RM249 SAHAJA

Bukan itu sahaja, ada banyak lagi keistimewaan lain yang ditawarkan bersama dengan pembelian lesen Microsoft Office 365 (Education Version) ini. Antaranya adalah:

1. Boleh digunakan secara offline 

2. Menampung sehingga 15 device! (5 komputer + 5 tablet + 5 telefon)

3. Mailbox sehingga 50GB

4. Kapasiti penyimpanan OneDrive sehingga 1TB (besar gila weh)

5. PowerApps & Power Automate for Microsoft365


Lesen Minecraft Education percuma bersama Microsoft Office 365 (Education Version)

Ekstra lagi best sebab pakej pembelian lesen Microsoft Office 365 (Education Version) ini juga didatangkan khas bersama pakej Minecraft Education (RM30) yang banyak digunakan oleh murid zaman sekarang secara PERCUMA!


DAPATKAN MICROSOFT OFFICE 365 PADA HARGA RM249 SAHAJA


Mana lagi nak dapat gais pembelian Microsoft Office 365 nih pada harga yang sangat berbaloi. Klik link untuk pembelian. Cepat tau sementara stok masih ada. 

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Dengan langganan Office 365, pengguna akan mendapat akses kepada versi terkini perisian Microsoft Office, bitlife termasuk Word, PowerPoint, Excel, Outlook, dan lain-lain.

    BalasPadam
  2. I am extremely impressed fnaf and this is definitely an opportunity not to be missed for teachers who regularly use Words and Powerpoint software in their job.

    BalasPadam
  3. Paperwork, presentations, and even photo editing also make a lot of use of these two main Microsoft software. But if you want to use the full function, you have to have a license now, This post provided useful information and advice. I'm glad this post brought the topic to light. This post was well-written and simple to comprehend. I'm excited to read more posts like this in the future. I'm confident that many readers will find this post useful.

    BalasPadam