About Me

Cun Tak Header Baru Blog CiKGUHAiLMi?

Pejam celik, pejam celik rupanya esok cukup setahun saya terlibat dengan benda-benda blogging nih. Sekejap dan tak terasa pun masa berlalu. Bermula dengan blog buruk, simple giler kepada blog yang ok-sket-lah macam sekarang. Jadi, memandangkan esok dah nak genap 1 tahun saya mulakan blog ni, maka saya buat keputusan nak buat pembaharuan sket pada blog nih.

Cikgu Hailmi

Saya ambil keputusan untuk tukar header blog saya dengan header yang baru. Nak bagi wajah yang fresh sket kat blog nih. Mungkin anda pun dah bosan ngadap muka GTO tu. Yang lama, simple je, sebab saya yang design sendiri dengan kemahiran grafik yang biasa-biasa je. Tapi yang terbaru nih, saya dapatkan khidmat profesional. Ha ha ha. Nanti saya kenalkan dengan designer nya.


 Amacam? Comey dok?

Header kali nih juga lebih banyak ada perkara-perkara yang berkaitan dengan saya, macam radas sains dan juga bola sofbol atas meja tu. Tapi, nampak comey sangat ler plok lukisan kartun cikgu nya tuh. Tak sesuai langsung dengan saya yang tak comey nih. Komen dari rakan-rakan terdekat, header tu cun, cuma nampak 'cute' sangat. Tapi OK lah, saya nak cuba juga buat perubahan. Mungkin orang lain suka. Kan?

Walaubagaimanapun, header GTO tuh tetap dalam kenangan. Dah banyak jasa dia dalam memperkenalkan saya dalam dunia blogging nih. InshaAllah ada masa, saya akan tukar sekali sekala, bagi orang pening sket.. He3.. ;)

Tak pasti jugak dengan respon daripada mereka-mereka yang selalu berkunjung ke sini untuk cari bahan belajar. So, apa kata anda komen sket pasal header baru cikgu nih.. 


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Handsome sungguh cikgu.. Yg kat header lahh. Haha. Cun la tu! Kena dgn title blog "cikgu" :D Vee pn slalu gak tukar header and mine is even more simpler than yours!! Ahakk.. Conclusion, header tu sigi ngam! ^_^

    BalasPadam
  2. salam cikgu helmi..
    cantik header, salam kenal ya..

    BalasPadam
  3. wooow cikgu . cantik gile header cikgu . :)

    BalasPadam