About Me

Salam Persaraan Datuk Maimunah: Loghat Sabah nya Pasti Dirindui!

 Semalam saya dapat perkhabaran majlis persaraan seorang lagi tokoh hebat

pendidikan kat negara kita, iaitu Datuk
Maimunah Suhaibul
, iaitu Pengarah Bahagian Profesionalisme Guru.
Mengenali beliau, saya sifatkan Datuk sebagai seorang yang tenang dan pemimpin yang penuh sifat keibuan.
Kali pertama bertemu beliau semasa datang mencerap saya di sekolah bersama mantan TKPPM, Datuk Sulaiman Wak. Perasaan nervous tu hilang dengan sifat mesra dan lemah lembut beliau. Kali kedua bertemu semasa Sambutan Hari Guru 2019 di Pulau Pinang dan kali terakhir bertemu di Negeri Sembilan.





Team beliau jugalah yang telah membawa saya untuk berkongsi amalan PLC bersama Pengarah dari seluruh Bahagian dan Negeri dalam mesyuarat di KPM. Yang akhirnya juga dengan lebih 300 peserta Seminar Profesionalisme Guru di Port Dickson.
Pasti saya akan merindui ucapan beliau yang pekat dengan loghat Sabah tu!
Saya doakan juga semoga Datuk Maimunah terus diberi kesihatan yang baik dan keberkatan masa untuk diluangkan bersama keluarga tercinta. InshaaAllah ada rezeki pasti kita jumpa lagi! ❤️

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Better estimate, budget, track, and invoice projects with data-rich reporting vBetter estimate, budget, track, and invoice projects with data-rich reporting Better estimate, budget, track, and invoice projects with data-rich reporting.

    BalasPadam
  2. Let's honor Datuk Maimunah's accomplishments throughout his illustrious career as we say goodbye to him. His Sabah accent reminded me how important it is to value variety and the distinctive features that each person brings to the table.

    BalasPadam

  3. Salam persaraan Datuk Maimunah accent refers to a farewell speech in the dialect or accent used by Datuk Maimunah, who is likely to be a respected or well-known individual in the local community. This speech may include expressions of thanks, best wishes, and appreciation to the individual for his contribution and influence in the community.
    tax and estate lawyer
    henrico traffic lawyer
    virginia uncontested divorce

    BalasPadam