About Me

Bugar Semula PAK21 di SMK Alor Merah

Sesi pembugaran semula amalan PAK21 bersama warga guru dan pentadbir SMK Alor Merah semalam.
Guru nya tak lah ramai sangat, dalam 50 camtu saja. Tapi ramai dengan guru-guru senior lagi berpengalaman. Terus abam jadi sopan tau masa bercerita. Ye lah, kite baru 14 tahun je mengajar. Abang-abang kakak-kakak nih dah berpuluh-puluh tahun ajar kot. Lagi lah terer.

Bugar Semula PAK21 di SMK Alor Merah

Bugar Semula PAK21 di SMK Alor Merah

Bugar Semula PAK21 di SMK Alor Merah

Bugar Semula PAK21 di SMK Alor Merah


Tapi alhamdulillah, mereka sanggup tunggu jugak sampai saya habis berkongsi jam 4.30 petang. Satu penghargaan lah untuk adik muda nih terus bercerita dan berkongsi.
Kebetulan PK Pentadbiran, Cikgu Balkis juga sudah saya kenali sewaktu beliau jadikan #PAK21 sebagai projek NPQEL dua tahun lepas. Jadi rasa selesa lah nak bercerita kat depan tu.
Apa pun, saya doakan yang terbaik buat semua guru-guru SMK Alor Merah. Selamat maju jaya! @ Smk Alor Merah

Catat Komen

0 Ulasan