About Me

Perkongsian PdPc Abad 21 di SMK Megat Dewa

Kali ini datang peluang untuk perkongsian pengalaman pdpc abad 21 di SMK Megat Dewa. Masih dalam daerah dan PPD yang sama dengan sekolah saya, sekolah ini memang tak asing lagi untuk saya. Ramai rakan-rakan guru sains di sini, yang selalu mempunyai aktiviti dengan saya melalui program sains peringkat daerah.


Perkongsian PdPc Abad 21 di SMK Megat Dewa


Selesai tamat waktu persekolahan, saya cuba sampai ke sekolah secepat mungkin. Ramai juga guru yang sudah mula menunggu di dalam bilik seminar. Tahniah untuk para guru SMK Megat Dewa yang masih setia menunggu perkongsian saya, walaupun saya difahamkan bahawa sebelah pagi nya saja sudah ada beberapa program besar dijalankan di sekolah. Tentu penat kan? Syabas dari saya!


Perkongsian PdPc Abad 21 di SMK Megat Dewa


Perkongsian PdPc Abad 21 di SMK Megat Dewa


Perkongsian berlangsung dengan baik. Pengalaman di Korea banyak membuka mata warga pendidik di sekolah ini. Mereka ternyata begitu teruja dengan suasana pembelajaran di sana. Saya kongsikan juga aktiviti-aktiviti yang dijalankan di dalam kelas saya sendiri semasa pdp berlangsung. 




Semoga perkongsian tersebut menjadi inspirasi dan juga panduan kepada guru-guru di SMK Megat Dewa bagi membudayakan Pembelajaran Abad 21 di sini.

Selamat maju jaya dan semoga berjaya!



Catat Ulasan

0 Ulasan