About Me

CiKGUHAiLMi Dah Ada Akaun Twitter! Yeay..

Beberapa hari nih tak berkesempatan nak update blog. Fius elektrik kat rumah ada problem sket sampai mengganggu semua plug yang ada kat rumah nih. Jadi tak dapat nak buka laptop (battery dah kong habis), tak dapat nak cas bateri handset dan jawabnya tak dapat lah nak update blog nih. Tapi alhamdulillah, sebab semuanya dah ok bila dah disettlekan oleh juruteknik berpengalaman. Terima kasih!

So untuk update kali nih, CikGUHAiLMi cuma nak maklumkan bahawa, sekarang nih saya dah tambah satu lagi cara perhubungan dengan pengunjung blog nih, iaitu melalui Twitter! Baru jer start buka akaun, sebab tak nak ada risiko identiti kena curi. Wahseh, perasan retis!. HU3.. sebenarnya sebab dah dapat banyak sangat galakan dari pihak tertentu untuk wujudkan akaun Twitter. Walaupun tak berapa familiar ngan Twitter benda alah nih, (yer.. cikgu nih old-fashioned-tak up to date) tapi saya akan cuba untuk Tweet mengTweet lebih banyak ilmu lepas nih.. ;)

 
CiKGUHAiLMi Dah Ada Twitter

So, untuk yang tak keberatan nak join saya, jemput lah yer Follow me @ Twitter .. InshaAllah, saya akan cuba follow anda balik.. Itu pun kalau saya reti ler nak follow balik camna.. OK so bye, jom kita berTWitter jom!!


Catat Ulasan

3 Ulasan