About Me

Liga Remaja Kreatif 2013 Dilanjutkan

Berita baik buat semua pelajar sekolah menengah dan juga guru-guru sekalian. Pihak SKMM melalui page Facebook rasminya telah mengumumkan bahawa Liga Remaja Kreatif 2013 dengan tema Klik Dengan Bijak telah dilanjutkan tarikh tutup pertandingannya sehingga 31 Julai 2013. Ini adalah bagi tujuan memberi peluang kepada lebih banyak penyertaan dan juga memberi lebih banyak masa kepada pelajar untuk memuat naik video penyertaan masing-masing. 


Liga Remaja Kreatif 2013 Dilanjutkan


Bagi yang belum berkesempatan untuk menyertai sebelum ini, boleh lah ambil kesempatan ini untuk cuba menghasilkan video. Boleh juga rujuk beberapa video yang sudah dimuatnaik ke Youtube sebagai panduan menghasilkan video yang menarik dan kreatif. Jemput jugak membaca pengalaman menarik ketika pasukan sekolah menyertai pertandingan ini. Boleh tengok di SINI untuk maklumat lanjut tentang pertandingan dan juga hadiah-hadiah nya yang menarik tuh.. ;)


Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Slm Cikgu Hailmi. RSS feed sy tdk berfungsi spt yg sepatutnya. So sy tukar kepada http://feeds.feedburner.com/kauilhamku/RLdx .hrp cgu dpt update ok. thnx.

    BalasPadam
  2. Wslm.. ok saya dah update.. tapi mcm sama jer.. hu3.. xreti ler yg guna RSS feed nih... ;)

    BalasPadam
  3. Ok. thnx. Sblm ni content dr blog sy tak update dlm rss feed skarang dh ok.

    BalasPadam