About Me

Guru Muda 1Malaysia GM1M promo Blog CiKGUHAiLMi : Terima Kasih!

Terima kasih banyak-banyak buat page FB Guru Muda 1Malaysia yang telah buat promosi percuma kepada blog CiKGUHAiLMi kat page mereka hari ini. Terkejut dan adalah rasa bangga sket (poyo jer) bila tiba-tiba ada keluar post yang meletakkan blog saya sebagai contoh untuk blog-blog guru. 

Guru Muda 1Malaysia promo Blog CiKGUHAiLMi

Saya yakin, di luar sana, lebih ramai lagi rakan guru yang telah melakukan perkara yang serupa, malah mungkin jauh lebih hebat lagi. Jadi, kan ada baiknya, jika ilmu itu dapat dikongsi dengan lebih ramai rakyat Malaysia yang memerlukan / dahagakan ilmu.

Diharap juga lepas ini, lebih ramai rakan-rakan guru yang akan melibatkan diri lagi dalam dunia blogging, bagi berkongsi ilmu pendidikan dengan semua pelajar seluruh Malaysia. Bukan setakat dengan pelajar, malah kita guru-guru pun dapat berkongsi teknik dan pengalaman mengajar masing-masing untuk hasil yang terbaik!

Dan kepada rakan-rakan guru muda juga, sila LIKE page Guru Muda 1Malaysia untuk mendapatkan info terkini aktiviti yang dijalankan oleh Guru Muda 1Malaysia. Jom Support!

 p/s : Tak dapat join program Guru Muda 1Malaysia semasa di Sibu, Sarawak walaupun sekolah ada terlibat!

Catat Ulasan

2 Ulasan