.

.

KARTiKEL

Sabtu, 22 Mac 2014

Program Kejuruteraan (Jerman, Perancis, Jepun dan Korea) 2014 Kepada Lepasan SPM 2013

Bagi adik-adik lepasan SPM 2013 yang telah mendapat keputusan yang sangat cemerlang, boleh lah juga cuba mengisi permohonan untuk melanjutkan pelajaran ke Program Kejuruteraan di bawah JPA ini. Lebih menarik, sebab program kejuruteraan ini, adik-adik boleh pilih sama ada nak buat di Jerman atau Perancis atau Jepun atau Korea!

Program Kejuruteraan (Jerman, Perancis, Jepun dan Korea) 2014 Kepada Lepasan SPM 2013

Yang berminat boleh teruskan membaca syarat-syarat umum dan syarat khusus bagi setiap program kejuruteraan. Isi cepat-cepat, sebab permohonan hanya dibuka bermula daripada 21 Mac sehingga 27 Mac sahaja! 


Permohonan Online

Klik sini http://esilav2.jpa.gov.my/online_progs/epermohonan/index.php?program=JKPJ&auth=5715


Syarat-Syarat Permohonan




Semoga berjaya yer!


11 ulasan:

  1. semoga berjaya pada adik2 yg lepas spm tu :)

    BalasPadam
  2. ye.. kena cepat2 isi sebab tarikh tutup dia dah hampir dekat..
    rugi kan kalau tak mohon..
    mana tau ada rezeki belajar kat luar negara

    BalasPadam
  3. Saya nak pergi................. tapi tak layak ... :'( Pening sekarang ni nak sambung belajar apa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. cuba lah .. mana tau ada rezeki..
      kalau bukan jalan ini pun, ada banyak lagi yng boleh dicuba..
      tetapkan semangat k.. ;)

      Padam
  4. macam mana nak semak ni cikgu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. semak boleh dibuat pada 11 april

      Padam
  5. cikgu saya dah isi tapi hanya layak untuk program diploma korea

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok dah lah tu.. ble pegi study kat korea tu...
      cikgu ucapkan selamat berjaya yer!

      Padam
    2. Nak apply kt mana ye

      Padam