.

.

KARTiKEL

Sabtu, 4 Januari 2014

Musim Tersepit Celah Kerusi

Sesi sekolah tahun ini juga menarik dengan isu tersepit celah kerusi. Gambar beberapa orang pelajar sekolah rendah yang tersepit di celah kerusi ternyata telah menjadi viral dan mencetuskan satu fenomena baru di laman sosial. Yang melucukan, gambar-gambar tersepit tersebut bukan saja berlaku pada budak sekolah, malah juga kepada golongan artis, tentera, orang awam dan juga haiwan. Ha3.. Memang tersepit betul. Jom tengok gambar diorang sebagai hiburan hujung minggu..


Musim Tersepit Celah Kerusi

Musim Tersepit Celah Kerusi

Tersepit Celah Kerusi

Tersepit Celah Kerusi

Tersepit Celah Kerusi

Tersepit Celah Kerusi

Tersepit Celah Kerusi

Tersepit Celah Kerusi
 
Tersepit Celah Kerusi

Tersepit Celah Kerusi


Tersepit Celah Kerusi

p/s: Suka betul dengan kartun kreatif kat atas. Sekurangnya ada juga pengajaran berguna daripada fenomena ini. ;)


7 ulasan:

  1. yang tua bangka pun nak terspit gak ker ngada lah korang

    BalasPadam
  2. Hahaha! heran jugak, kalau boleh masuk tentu boleh keluar...?

    BalasPadam
  3. dah jadi bahan lawak la plak.

    BalasPadam
  4. Mula2 nervous sebab tersepit..
    Lama2 dah jadik kelakar lak...
    Nasib ler labu... ;)

    BalasPadam
  5. assalamualaikum..
    hahahaha.... kelakar gilerr....

    p/s : tp kelakar pun ada pengajaran gak kan .. ;)
    kreatifnya org yang bwt kartun tu,,,, dlm lwakny ad isinya... Subhanallah...

    BalasPadam
  6. waalaikumsalam.. mudah2an yer An Nisa.. ;)

    BalasPadam