About Me

Histeria di MRSM Muar Makin Serius

Lebih 50 pelajar Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Muar di Batu 6 Bakri, di sini, mengalami histeria sejak malam Rabu lalu hingga memaksa pengurusan sekolah membenarkan pelajarnya pulang ke rumah sejak kelmarin. Kejadian difahamkan berlaku apabila pelajar mula mengalami gangguan dan menjerit serta meracau-racau hingga gagal dikawal. 

Histeria di MRSM Muar Makin Serius

Seorang bapa yang enggan dikenali berkata, beliau hanya mengetahui mengenai perkara itu petang kelmarin apabila anak perempuannya menghubungi meminta beliau segera datang untuk membawanya pulang.

"Saya diberitahu ramai pelajar terkena histeria mungkin akibat gangguan makhluk halus sejak Rabu lalu dan semalam pihak sekolah membenarkan ibu bapa mengambil anak mereka," katanya ketika ditemui di sini, hari ini. 


Sumber


p/s: Semoga tiada perkara buruk yang berlaku. Diharap pihak ibu bapa dan sekolah bekerjasama dalam menangani isu ini dengan baik. Sebarang ikhtiar adalah amat diharapkan dapat membantu, terutamanya dalam masa-masa musim peperiksaan PMR dan SPM nih.. Sama-sama kita berdoa dijauhi dari segala malapetaka.. 

Catat Ulasan

2 Ulasan