About Me

Tatoo Sains : Kot Ye Pun Minat, Agak-Agak Lah Sama..

Saya rasa mereka semua yang kat bawah nih mesti minat betul dengan subjek Sains masa belajar kat sekolah dulu, sampaikan sanggup buat macam nih skali. Tapi, kot ye pun kalau minat, agak-agak lah sama.. Buat tatu tuh sakit tuh.. 

Sedikit pujian untuk tahap kreativiti dan semangat cintakan Sains yang tinggi!

























Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. marvellous..memang giler sains ni..hihihi

    BalasPadam
  2. adoii lagu ni pong adaaa eyh...ober pulop..hehe

    BalasPadam
  3. nih memang tol2 "tanam" minat dan kecintaan kepada sains.. ;)

    BalasPadam
  4. agaknya satu trick nak mniru..LOL..huhu

    BalasPadam