About Me

EDUFLUENCER #1 - Ustaz Asrul dan Program Halaqah Ilmunya

 Untuk reunion Edufluencer secara maya semalam, Ustaz

Mohd Asrulnizam

Guru Adiwira PAK21 telah berkongsikan kerja buat baharu beliau sebagai pegawai di Sektor Pendidikan Islam, JPN Kedah. Antaranya adalah tentang kejayaan program pembelajaran online, iaitu Program Halaqah Ilmu.

Program berterusan yang telah bermula sejak PKP yang pertama ini lagi telah melibatkan guru-guru hebat Pendidikan Islam dan murid-murid di negeri Kedah khususnya.
Teringat saya dengan apa yang Ustad Asrul selalu cakapkan dengan saya, iaitu misi memartabatkan matapelajaran Pendidikan Islam itu pada level yang setanding atau tak mustahil lebih daripada subjek-subjek lain.





Sebab tu beliau bekerja keras dan sentiasa datang dengan idea baharu yang fresh. Buktinya, terkini mereka adakan program motivasi online kepada murid sebagai sokongan mental dan emosi kepada murid. Perkara yang jarang kita pendidik bagi perhatian semasa musim mencabar sebegini.
SANTAI BERSAMA USTAZ ABAH
( Motivasi Pembangunan Jatidiri Sempena PKPB )
Tarikh : 12.11.2020 (Khamis) Masa : 10.00 pagi
So, jom kita support webinar motivasi online ini dengan sebarkan kepada lebih ramai murid. Apatah lagi penceramah yang dijemput juga bukan kaleng-kaleng, Ustad yang penuh persona dan lawak jenakanya, Ustad
Azlan Idris
.
Kita doakan kejayaan mereka ya!

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Launching an online learning program will help distance students get the best education at their doorstep. With Buy Essay Online and online learning programs, students can continue their part-time jobs and pursue higher education.

    BalasPadam
  2. Your blogs are great.Are you also searching for Nursing writing services ? we are the best solution for you. We are best known for delivering the best nursing writing services to students without having to break the bank.

    BalasPadam
  3. I love this sumplete unlimited game very much. It's fun, engaging, and simple to replay.

    BalasPadam
  4. Thank you for sharing this interview with Ustaz Mohd. It's always refreshing to hear personal stories and the lessons learned from individuals who have dedicated their lives to teaching and guiding others. Through Cheap Essay Writing Services UK and many other Academic Writing services students can continue their part-time jobs and pursue higher education.

    BalasPadam