About Me

Kolokium Pemimpin Cemerlang 2020: Sokongan Buat Pengetua

Berkebetulan saya berada di IAB Genting untuk satu jemputan, maka saya singgah ke Kolokium Pemimpin Cemerlang untuk beri sokongan kepada Pengetua saya, Pn Siti Rubiah.

Sempat juga saya ikuti majlis penutupan yang disempurnakan oleh Timbalan Ketua Pengarah Pendidikan Malaysia, Dr Ahmad Rafee Che Kassim.









Mendengar bagaimana pentingnya peranan pemimpin dalam membangunkan sekolah ke tahap yang boleh dibanggakan, selain membangunkan juga kompetensi guru ke tahap yang lebih cemerlang.
Saya tertarik dengan perkongsian Dr Ahmad Rafee tentang Standard Guru Malaysia 2.0 yang merupakan panduan tentang kompetensi dan etika guru. Bagaimana orientasi ilmu dan instruktional guru, ditambah dengan pelibatan Komuniti serta kualiti peribadi, akhirnya dapat membentuk guru yang berjiwa pendidik. @ IAB Genting

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Commanding support and position is met for the terms for humans. The skills of the FedRamp are fed for the goals. Component is future oriented for the terms. Guile is heed for the turns. Tip is done for the apple faces for humans.

    BalasPadam
  2. I've heard great things about Stone Well Financial's カナダ ワーホリ保険 plans. Their website is user-friendly, too.

    BalasPadam
  3. As a professional in the construction industry, I rely on www.flangessteel.com
    for all my steel flange needs. The site provides a seamless shopping experience with a diverse range of flanges suitable for various applications. Flanges steel has proven to be a reliable supplier, offering top-notch products that stand the test of time. Highly recommended for anyone in need of quality steel flanges

    BalasPadam