About Me

#cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1

Hari nih #cikgooTUBE bersiaran dari RTM1 untuk @selamatpagimalaysia.
Meskipun sesi hanya untuk 13 minit, tapi abam rasa macam 30 minit kot kat situ. Dengan segala soklan spontan oleh host, (padahal kemain dah ready) main jawab jer. Lagi lucu, masa tengah jawab soalan tu pon dalam kepala masih ligat dok pikir, betul ke aku jawab soalan dia nih.. 😂😂😂
Alhamdulillah untuk pengalaman menarik pada hari ini bersama Encik Mohd Azemi selaku tokey cikgooTUBE dan sahabat saya, Cikgu Romie. Terima kasih jugak Bahagian Sumber dan Teknologi Pendidikan untuk ruang perkongsian.

 #cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1

 #cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1

 #cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1

 #cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1

 #cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1

 #cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1

 #cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1

 #cikgooTUBE di Selamat Pagi Malaysia, RTM1


Video penuh sesi kami boleh tonton kat https://youtu.be/T5TO1JnOv7k
InshaAllah 2020 bakal menyaksikan lebih banyak program dan bengkel Penghasilan Video PdPc akan digerakkan di seluruh Malaysia.
Semoga inisiatif #cikgooTUBE ini juga mampu membuka lebih banyak ruang perkongsian daripada guru kepada guru. Nak hebat kena sama-sama, bukan sorang-sorang.
P/s: Swipe untuk gambar-gambar BTS 🇰🇷 (behind the scene! 😜) @ RTM Angkasapuri

Catat Komen

0 Ulasan