About Me

Kemas Meja dan Wat Filing, Cara Mudah Macam Saya!

Berkesempatan hari nih nak ke sekolah sekejap untuk urus segala hal yang belum setel masa nak tutup sekolah arituh. Selepas sibuk dengan Edufluencer bersama PADU, pastu sibuk join Seminar Frogasia Leaps of Knowledge, pastu kalut kelas tambahan super ekstra untuk SPM, maka hari nih baru ler dapat nak tengok sket-sket.

Actually saya share semua nih kat ig story saya. Tapi rasa macam OK gak sebab ramai yang dm tepi bagi feedback menarik, maka saya share semula kat blog supaya boleh jadi rujukan masa akan datang. Jom tengok apa step saya buat.

















Untuk yang bertanya berapa lama masa di ambil untuk siapkan keja kemas Meja dan filing nih, so sebenarnya tak lah lama sangat pon. Saya dapat siapkan semua nih dalam masa 3 jam, dengan di bantu oleh 3 orang murid untuk bahagian susun dan punch kertas masuk dalam fail.

Semoga perkongsian ini membantu bagi motivasi dan idea untuk anda kemaskan meja dan juga wat filing pasnih yer.. Selamat maju jaya!

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Terbaik, saya paling suka part recycle kertas tu..saya pun buat camtu.Jangan sesekali buang atau ronyokkan kertas A4 yang boleh guna lagi, banyak gunanya tu nanti..hehehe..

    BalasPadam
  2. Sepah2 tu laa tandanya guru cemerlang...file di sana sini hehe

    BalasPadam