About Me

Video Penyertaan Liga Remaja Kreatif 2013

Alhamdulillah sebab sempat jugak 4 kumpulan dari sekolah saya menyertai Pertandingan Video Liga Remaja Kreatif 2013 kali ini dengan tema Klik Dengan Bijak. Walaupun sambutan pada mulanya sangat lah menggalakkan daripada ramai pelajar, namun pada akhirnya hanya 4 kumpulan sahaja yang betul-betul mengambil inisiatif untuk meneruskan dan menyiapkan video penyertaan bagi Liga Remaja Kreatif 2013. Boleh baca pengalaman mereka di SINI.
 
Video Penyertaan Liga Remaja Kreatif 2013

Di bawah ini disertakan teaser atau iklan pendek 1 minit bagi video penyertaan tersebut. Mengapa 1 minit sahaja?. Sebab nak bagi suprise / kejutan sikit kepada penonton supaya tertunggu-tunggu lagi versi penuh yang akan dikeluarkan selepas result diketahui. Juga saya jangkakan result penuh akan diketahui pada bulan September/Oktober tahun ini jugak.. Jangka jer lah.. ;)

Jom layan!


CINTA FESBUK
Kumpulan 1
Stevenson Minggu, Selanjat, Gabriel Anggong





SAZALI DAN SABARIAH
Kumpulan 2
Fillyson, Franklaen, Lilian Tan May Fern, Robert Jimbun



KLIK DENGAN B.I.J.A.K
Kumpulan 2
Tracy, Katherine Suda, Joseph Tu, Helmi Paran



KLIK DENGAN BIJAK
Kumpulan 3
Pressly Palong, Ohkie, Jasmine Samai, Alex Wang Kin Loong



Buat masa sekarang, teaser yang paling mendapat view yang paling banyak daripada penonton adalah teaser SAZALI DAN SABARIAH. Mungkin sebab keunikan pada tema hitam putih ala P Ramlee pada cerita tersebut. Jemput baca juga pengalaman mereka ketika sesi penggambaran

Pilihan anda pula bagaimana?.. Jom komen kat bawah nih mana satu teaser paling menarik pilihan anda..

Catat Ulasan

0 Ulasan