.

.

KARTiKEL

Jumaat, 19 April 2013

Penglibatan Askar US : 25 Bukti Bergambar Letupan Boston Satu Konspirasi Terancang

Sudah semakin banyak bukti yang diperolehi daripada sumber kamera CCTV dan orang awam yang berada di tempat kejadian ketika berlakunya letupan semasa Marathon Boston. Antara yang paling menarik perhatian ialah kelibat ramai anggota Navy SEALS yang berada bersama-sama kelompok penonton paling hampir dengan letupan. Jom kita tengok bukti-bukti bergambar yang ada semasa berlakunya letupan tersebut.































5 ulasan:

  1. mmg keje gomen US sendiri. skrg nk cari alasan nk serang negara mne pulak ni.

    9/11 diorg salahkan osama untuk masuk ke Afghanistan

    tempat-rarepicture.blogspot.com

    BalasPadam
  2. tu lah pasal.. sanggup membunuh rakyat negara sendiri sebab nak "lesen besar" serang negara lain! tunggu jer negara mana lak nak kena serang pasnih..

    BalasPadam
  3. mmg dah tahu propaganda diorang-lpas tu duduk remaja Islam Russia yg lakukan...gud newa bro..thanks.

    BalasPadam
  4. wan hayden.. saya jangka kan diorang akan target Arab Saudi atau pun Pakistan lepas nih.. sebab kalau tengok peta Arab, 2 negara tuh antara sebilangan kecil negara yang belum diserang.. so kita tunggu.. ;)

    BalasPadam
  5. tokey 007 kan, license to kill..........ni bukan 007 dah....

    BalasPadam