About Me

9 Kerja Freelance Dengan Pendapatan Paling Tinggi 2019

Revolusi Perindustrian Ke-Empat dan ledakan teknologi telah banyak mengubah cara manusia menjalani hidup di Abad ini. Pekerjaan Freelance semakin menjadi pilihan untuk generasi millenial, dan semakin mainstream di bantu oleh teknologi yang semakin bertambah baik. Jadi Berikut adalah 9 Pekerjaan Freelance Dengan Pendapatan Paling Tinggi untuk tahun 2019.


9 Pekerjaan Freelance Dengan Bayaran tertinggi 2019


Bagi yang berminat dengan kerja freelance, bacaan artikel di https://www.fastcompany.com/90251797/we-studied-freelancing-for-five-years-heres-how-work-is-changing menyatakan bahawa 1 daripada 3 Rakyat Amerika sekarang memilih freelance sebagai pilihan kerjaya mereka. Generasi millennial, yang merupakan kelompok paling besar dalam tenaga kerja negara tersebut, 42% memilih untuk bekerja secara freelance. Ini didorong oleh kebebasan dalam memilih bila dan di mana tempat untuk mereka bekerja. 

Anak anak di Malaysia juga seharusnya sudah mempertimbangkan Pekerjaan Pekerjaan Freelance seperti di atas bagi membolehkan mereka bersedia dengan gelombang teknologi masa depan yang lebih mencabar. 

Bagi mereka yang sudah sedia menulis blog, anda patut Berbangga sebab sudah menjalankan tugas pembangun Web, pemasar Internet, penyunting video dan penulis. Jadi, bersedia kah kita? 

Catat Ulasan

0 Ulasan