About Me

Perkongsian PAK21 di MRSM Jeli

Kali ini saya berpeluang buat perkongsian di MRSM Jeli, Kelantan. Menerima jemputan sejak dari tahun lepas, tapi baru tahun ini dapat jugak dilaksanakan. Alhamdulillah dapat juga merasa untuk ke sekolah sebelah Pantai Timur. 


Perkongsian PAK21 di MRSM Jeli


Sebab kali pertama ke kawasan Jeli, (sebelum nih lalu saja, sebab nak ke Terengganu) maka bas yang saya naiki turunkan saya kat Machang. Sejam jugak nak patah balik ke Jeli semula. Angkara sedap sangat tidur. So tunggu hari siang sket, baru lah saya ke Jeli dengan menaiki teksi pulak.

Layanan daripada pihak MRSM Jeli sangat lah terbaik. Puan Pengetua dan Timbalan sendiri yang temankan saya makan malam. Rasa terharu sangat!

Esoknya hari program saya cuba kongsikan sebaik mungkin amalan terbaik Pembelajaran Abad ke 21 saya dengan warga guru MRSM Jeli. Segalanya berjalan dengan lancar. Perkongsian juga jadi sangat bermakna.








Jutaan terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan buat warga pendidik MRSM Jeli dengan layanan yang baik. Tak lupa juga Cg Khairul sebab bawak saya jalan-jalan sekitar Jeli. InshaAllah ada rezeki saya ke sini lagi. 



Catat Ulasan

1 Ulasan