About Me

Program Perkongsian Amalan Terbaik PAK21 Kubang Pasu 2017

Pada 24 Oktober yang lalu telah dijalankan Seminar Perkongsian Amalan Terbaik Pembelajaran Abad ke-21 bagi daerah Kubang Pasu. Bertempat di ILP Jitra, program yang melibatkan guru-guru daerah Kubang Pasu sebagai pembentang dan juga para pentadbir sebagai peserta.




Hadir bagi merasmikan program adalah Tuan Pengarah JPN Kedah sendiri, iaitu Datin Paduka Dato' Hajjah Azuyah Hasan, diiringi oleh semua Ketua Sektor dan juga Pegawai PPD seluruh negeri Kedah. 



Antara pengisian menarik adalah sesi simulasi classroom yang dijalankan oleh seorang guru Bahasa Inggeris, forum, pameran inovasi dan juga teacher sharing session oleh guru-guru hebat daerah Kubang Pasu.


Simulasi Classroom





Forum








Pameran Inovasi





Bersama pegawai SISC+ Bahasa Inggeris Kubang Pasu, Puan Rozina


Bersama Guru Cemerlang Sains, Cikgu Nurul dengan produk inovasinya





Teacher Sharing Session




Bersama Ketua Sektor Akademik JPN Kedah, Encik Abdul Aziz Sulaiman


Secara keseluruhannya, saya ucapkan jutaan terima kasih dan tahniah buat PPD Kubang Pasu, dan juga team pegawai SISC+ dan SIPartner Kubang Pasu yang mejadi tunjang utama kepada kejayaan program ini.

Saya yakin ramai yang mendapat banyak manfaat daripada perkongsian guru-guru pada hari ini untuk sama-sama dipraktikkan di peringkat sekolah masing-masing nanti. 

Semoga usaha ini memberikan impak baik kepada peningkatan pencapaian akademik di daerah Kubang Pasu.





Catat Ulasan

0 Ulasan