About Me

Menang Best Content Blog di Malaysia Social Media Award 2016

Pada 9 Mac yang lalu, saya telah menghadiri satu majlis gilang gemilang yang meraikan penggiat media sosial di Malaysia, iaitu Malaysia Social Media Award 2016. Kali ini saya hadir kerana blog www.cikguhailmi.com telah terpilih sebagai pemenang bagi kategori Best Content Blog 2016! Perasan gembira tak terkira kerana yang menjadi pesaing saya dalam kategori yang sama bukanlah calang-calang orangnya. Taiko-taiko media sosial Malaysia. Tapi Alhamdulillah, ternyata untuk kali ini, memang ditakdirkan untuk menjadi rezeki blog www.cikguhailmi.com.





Saya tiba ke Subang pada jam lebih kurang 4.30 petang. Dari Subang Airport ke tempat majlis berlangsung, The Glasshouse menggunakan teksi. Timing yang tak cun, menyebabkan lama jugak ler berada atas jalan. Sebab masing-masing dah mula pakat keluar kerja nak balik rumah. Mujur jugak saya bergerak awal. Tak bimbang sangat. Sampai di Glasshouse lebih kurang pada jam 6.oo petang.



Sempat selfie selfie lagi dalam teksi

Selepas mendaftar, saya diberikan meja. Sebab pergi seorang, maka redho saja lah nak dok makan dengan siapa nanti. Kebetulan pula sebab sampai awal, maka tak ramai lagi yang ada. Mata nih mula lah meninjau siapa lagi yang mungkin-mungkin kenal. Sambil-sambil tu, sempat melihat nama-nama rakan blogger lain yang turut terpilih sebagai pemenang pada malam ini. 


Senarai pemenang untuk Malaysia Social Media Award 2016
Senarai pemenang untuk Malaysia Social Media Award 2016

Antara blogger pertama yang saya tegur sebab kenal adalah Mahamahu dan juga Emas Putih. Kemudian sempatlah berkenalan dengan beberapa orang lain, Aizat dan Muaz dari Pembina, dan juga anak sedara dan bapa sedara yang sangat friendly, Raja Sheril Ameera dan Dr Zul yang mewakili Pojiegraphy. Satu meja juga dengan Ruby.my yang hadir bersama suami.







Majlis dihadiri oleh tetamu VIP, Timbalan Menteri Pendidikan, P.Kamalanathan. Manakala artis yang dilihat turut berada di majlis yang sama adalah Sazzy Falak dan suami. Majlis penyerahan hadiah berlangsung dengan gilang gemilang nya selepas itu. Sempat juga berbual seketika dengan Timbalan Menteri Pendidikan yang baru saja saya temui beberapa minggu sebelumnya di Pertandingan VEX Robotik Malaysia 2016.










Selesai majlis, masing-masing kalut bergambar untuk kenangan. Bukan senang nak berada di majlis yang meriah camtu. Sekali sekala, memang lupa diri lah jugak. Tengok kemeriahan kami di bawah.












Terima kasih juga saya ucapkan buat Dr Zul yang sudi menghantar saya sampai ke KL Sentral pada malam tu. Sempat kopi2 sket dengan doktor muda nih. Dan semestinya ucapan jutaan terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan buat rakan-rakan blog dan pengunjung blog yang sudi mengundi saya sehingga boleh menang sekali lagi untuk kali ini. 

Love you all!! <3 font="">






Catat Ulasan

6 Ulasan