About Me

Keputusan Liga Remaja Kreatif 2015 : Zon Tengah

Seperti yang telah dimaklumkan pada entri sebelum ini, majlis penyampaian hadiah bagi pertandingan mencipta video Liga Remaja Kreatif 2015 telah mula berlangsung. Zon tengah yang terdiri daripada penyertaan dari negeri Selangor, Negeri Sembilan dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur menjadi zon pertama yang terlibat dengan majlis penyampaian hadiah.

Majlis berlangsung di MCMC Cyberjaya. Tengok kepada gayanya, memang nampak meriah sangat. Siap ada retis jemputan. Tapi, saya pulak yang tak kenal. Huhuhu. Sorry yer.. Jom kita tengok keputusan Liga Remaja Kreatif 2015 bagi negeri Selangor, Negeri Sembilan dan WIlayah Persekutuan Kuala Lumpur!



Majlis Penyampaian Hadiah Liga Remaja Kreatif 2015 Zon Tengah Negeri Selangor Negeri Sembilan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
Majlis Penyampaian Hadiah Liga Remaja Kreatif 2015 Zon Tengah



Selangor
SMK Bandar Tasik Puteri


Wilayah Persekutuan KL
SMK Seri Hartamas


Negeri Sembilan
SDAR (Sekolah Datuk Abdul Razak)


Jutaan tahniah kepada para pemenang Liga Remaja Kreatif 2015 bagi Zon Tengah. Double tahniah juga kepada SMK Bandar Tasik Puteri yang telah berjaya mengekalkan kejuaraaan buat kali kedua. Tak lupa juga, Triple tahniah kepada pasukan SDAR (Sekolah Datuk Abdul Razak) yang telah berjaya mengekalkan kejuaraan buat kali ketiga. Hebat woo. 

Selamat maju jaya untuk ke peringkat kebangsaan nanti.



Catat Ulasan

0 Ulasan