About Me

Askar Dajjal Akhir Zaman Terus Hina Islam

Kenal dengan minah senget nih kan? Nicki Minaj yang selalu bawak watak gila pelbagai karakter yang konon-konon nya cooooool giler.Kenapa saya marah sangat dengan Nicki Minaj? Lagu terbaru dia secara terang-terangan menghina Islam. Hampeh punya pompuan senget sakit mental nih. Rela diri sendiri menjadi sebahagian daripada askar laknat Dajjal akhir zaman!


Nicki Minaj hina Islam



Dasar demokrasi (hak sama rata) sebenarnya tidak menghalalkan sesiapa pun untuk mengutuk kepercayaan dan pegangan orang lain. Kalau nak sangat hak sama rata, izinkan juga orang lain untuk mengutuk dan menghina kepercayaan dan pegangan anda. Baru sama rata kan? 

Ini bukan kali pertama Islam diperlakukan sebegini. Malah bukan untuk kali terakhir juga, saya percaya. Tahun lepas pun ada filem pendek menghina Junjungan Nabi Muhammad SAW yang dikeluarkan oleh orang yang kononnya "bertamadun tinggi" sangat, tapi lupa.. berotak dangkal! Pelik dan ajaib. Apalah yang hendak ditakutkan sangat dengan Islam sehingga perlu bertindak sedemikian cara?


Nicki Minaj askar Dajjal hina Islam

Islam menggalakkan bunuh orang dengan cara berjihad? Cuba tanya balik, berapa ramai orang bukan Islam yang mati sebab kena bunuh dengan orang Islam dan tanya juga berapa ramai orang Islam yang dah mati kena bunuh dengan orang bukan Islam seperti di Iraq, Afghanistan, Kemboja dan lain-lain lagi. 

Pernyataan ini sebenarnya bukan ayat untuk meletakkan jurang perbezaan hubungan antara orang Islam dan bukan Islam. Sikap ekstrim perlu dielakkan! Berbuat baiklah sesama kita selagi kita semua saling hormat menghormati antara satu sama lain, terutamanya hal yang berkaitan dengan kepercayaan masing-masing.

Akhir zaman adalah zaman fitnah besar. FITNAH BESAR UNTUK ISLAM! Islam sering dikatakan agama yang menggalakkan pembunuhan, agama pengganas, dan agama mengongkong hak wanita. Walhal, perkara yang sebenarnya adalah di sebaliknya! 

Jangan juga agama Islam itu dihukum oleh kerana perbuatan buruk orang Islam. Lihat Islam itu pada agamanya, nescaya anda akan lihat keindahannya!



Catat Ulasan

0 Ulasan